2simmar

Alla inlägg under maj 2012

Av 2simmar - 31 maj 2012 21:31

här kommer första delen av flying life:  

  Den här sagan handlar om svea, en tjej som älskar att vara ute och leka. den här gungan byggde hon för när hon var ledig. nu gungar hon där hela tiden. men mest av allt vill hon vara med sin kompis alora.  

Svea: "hej alora! vill du komma över? Jag är klar med gungan!

alora: ja vad kul! jag kommer när mamma är tillbaks med bilen, ok?

Svea: visst ok, jag kan be mamma baka kakor medans.

Alora: Ja! mumsigt! vi ses sen.


När alora kom lekte de i timmar! kakorna tog slut, alla kritor var slut och alla ritpapper var slut. när det blev kväll ringde aloras mamma och sa att hon var på väg till bilen för att hämta alora. så alora och svea gick ut på trädgården för att leka tagare. då såg alora att det stod någonting på en lapp påmarken.

Alora: kolla en lapp!

Svea: kolla vad det står!

alora öppnade lappen.

Alora: flying life. sa hon

och då flög både alora och svea upp i luften.  

Svea. hjälp!! varför är vi i luften!?

Alora: jag vet inte! jag bara sa flying life så var vi i luften.

Svea: Men hur ska vi komma ner?


det var första delen av flying life, jag vet att den var kort, men jag hade bara tre bilder, men jag lovar att göra en längre del nästa gång.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till 2simmar! Denna blogg styrs av två simsgalna kusiner. Hoppas ni kommer tycka att bloggen är bra!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ska vi ha kvar bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards