2simmar

Alla inlägg under mars 2013

Av 2simmar - 12 mars 2013 11:25

Hej. ( om ni undrar varför jag bloggar nu är det för att jag är sjuk) Jo men ialla fall så har jag funderat på om det är någon idè att blogga när det inte är några som läser. Och nu skyller jag absolut inte ifrån mig. Uppdateringen har varit väldigt dålig på sistone och jag förstår att det är rätt trist att läsa en blogg som knappt uppdaterar. Så ska bloggen tas bort? Eller ska vi försöka uppdatera och ha 2 läsare per dag? Det skulle betyda mycket om ni kommenterade och sa vad ni tyckte. Vi blir inte ledsna om ni tycker att vi ska ta bort bloggen. Men kommentera bara inget elakt när ni säger det.


Glöm inte att besöka veckans simsblogg! SimsMania!

Av 2simmar - 11 mars 2013 18:31

Jag kom just på att vi aldrig utmämnde veckan simsblogg. Ber återigen så mycket om ursäkt och jag hoppas att bloggen som anmälde sig inte tar illa upp, för det var verkligen inte meningen. Så jag hade tänkt att säga vinnaren och starta om med veckans simsblogg till fredag. Men jag skrev ju i ett inlägg varför uppdateringen är dålig. Om ni inte har läst den. Läs den HÄR. Men här kommer veckans simsblogg...


SimsMania!


Även fast det här var den enda bloggen som anmälde sig så tycker vi att den hade bra anledningar till att bli veckans simsblogg!


Och som veckans sims blogg kommer bloggen i en vecka bli länkad i varje inlägg i en månad fram tills nästa veckans simsblogg. (Och det gäller varje simsblogg som vinner)


Besök bloggen, så ses vi!

Av 2simmar - 9 mars 2013 20:48

Hej! Jag har tänkt börja på en ny berättelse! (Precis nu faktiskt)


Den handlar om unga Kristina.

Hon brukar förklara sig själv som en tjej som bara vill leva livet.

En tjej som inte bryr sin om någonting.

Speciellt inte någonting som hon inte tycker om.


Detta kanske inte säger så mycket men den kommer snart så då kommer ni fatta.

Av 2simmar - 7 mars 2013 20:03

Jag har gjort en ny sim! Hon heter Kaitlyn Spring.

 

(Ledsen för den dåliga bilden)

Kaitlyn Spring har alltid levt i skuggorna av sin talangfulla syster. Hennes familj hade knappt pengar så att dem kunde leva ett normalt liv. Men nu när hon blivit ungdom och flyttat till Sunset Valley från Appaloosa Plains, ska hon samla ihop pengar till att börja på universitetet och visa sina föräldrar att hon har talang hon med och att dem hade fel.


Hoppas ni gillade henne. Ska kanske göra ett i mitt spel inlägg med henne. Vad tycker ni? Kommentera!

Av 2simmar - 6 mars 2013 20:21

Japp, det här inlägget handlar om The Sims 3 Universitetsliv...

...som släpps imorrn!

Är ni lika taggade som jag är? Ända sen jag hörde att Universitetsliv skulle komma längtade jag efter det! Och det kanske var i Januari... Men ialla fall är jag SJUKT taggad. Men tråkigt nog kommer jag inte kunna köpa det förens på fredag.


Men vi ses och hörs och jag kanske ska göra en recension när jag fått spelet.

 

...

Av 2simmar - 3 mars 2013 19:46

Jaha, nu är det tydligen bloggpaus igen...


Men nej! Det är absolut ingen bloggpaus igen! Det är bara så att allting tar så mycket tid just nu. Man tänker att man ska blogga men sen blir det aldrig av. Man ska göra en I mitt spel inlägg men glömmer ta foton. Och sen så har man planerat någonting blir det alltid tvärtemot! Jag ber så hemsk mycket om ursäkt och hoppas ni har förståelse. För de flesta av er som läser går troligen i skolan och vet hur mycket av er tid det tar. Jag ska fösöka bättra mig men det krävs mycket tid för bloggande. Och just nu har jag inte den tiden till bloggandet. Anledningen till detta inlägget är för att jag vill att ni ska veta att jag inte bara struntar i bloggen. Jag försöker verkligen få tiden att gå ihop. Och tyvärr kan det bli såhär i några veckor :-(. Jag ska försöka göra inlägg så fort jag har tid. Ville bara att ni skulle veta.


Tack för att ni hållt ut och om ni kan hålla ut lite längre så ska ni få bättre inlägg i sinom tid.

Vi hörs!


Presentation


Välkommen till 2simmar! Denna blogg styrs av två simsgalna kusiner. Hoppas ni kommer tycka att bloggen är bra!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ska vi ha kvar bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards